^^^*حدوتة*^^^
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

^^^*حدوتة*^^^

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احنااااااااااااااااااا فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tata_nemo

tata_nemo

احنااااااااااااااااااا   فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: احنااااااااااااااااااا فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا   احنااااااااااااااااااا   فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا Empty10/3/2008, 12:21 am

ياريت يا جماااعة ربنا يوفقنااااااااااا فى التعليم ويهدينا كلنااااااااااااا احنااااااااا اليومين دول حالنااااااااااا وحش اوى كده مش عاجبنى بس والله والله كمااااااااااااااااااااااااااااان مرة لازم نبدا من جديد الحيااااااااااااااااااة تجارب بجد مش بهزاااااااااااااااااااااار واحناااااااااااا جربنااااا كل حاجة حلوة ووحشة فة نفس الوقت بس لازم نستقر فى حياتنااااااااااااااااااا لازم نعمل الخير ونصلى ونبتدى حياااااااااااااااة جديدة وانا عن نفسى من النهااااااااااااااااردة ومن الساااعة ومن اللحظة اللى انا بكتب فيها دى اوعدكم ان انا هتوب وهبطل السجاير ولازم نحكم نفسناااااااا من النهااااردة احناااااااااا مش عياااااااااااااااال صغيرة بس والله بجد انا ناااوى اتوب وامشى فى الطريق المستقيم ولازم كلنااااا نعمل كده بجد لان العمر بيفوت واحناااا لسة شبااااااااب والعمر بيضيع نت اديناااااااااااااااا وبصرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحة كفاية كده ضياااااااااااااع انا جربت كل حاااجة بس فى الاخر لقيت ان ده كلووووووووووووووو ملوش لزمة بجد والله انا خلااااااااااااااااااص من النهاردة انسااااااااااااااان جديد وانساااااااااااااان محترم وانسااااااااااااااان طموح
وارجو ان اكون مطولتش عليكو بس لازم تقرا الحكاية للاخر ولازم تبعت رد اللى يبعت رد ابقى كده عرفت ان هو قرا الموضوع وفكر فيه بكل صراحة وبكل بساطى وياريت تاخدو الكلام ده من اخ او صديق او صاحب واخر كلاااااااااااااااااااااااااااامى سلاااااااااااااااام لكل اللى يقر الموضوع ده
أميرة الجمال
Admin
أميرة الجمال

احنااااااااااااااااااا   فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احنااااااااااااااااااا فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا   احنااااااااااااااااااا   فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا Empty10/3/2008, 2:02 pm

جميل يا حسين يا صاحبي انت بتتكلم صح احنا لسه شباب يريت تبطل سجاير يا رب يا رب من قلبي والله تتوب وتبطل سجاير وتعوض ابوووك وامك

يورااااااااااااااااااااااا
https://7adoota.yoo7.com

احنااااااااااااااااااا فى غفلة لازم نفوق منهااااااااا
صفحة 1 من اصل 1